615,00 

Obsługa Facebook ADS to usługa, którą zamawiasz na jeden miesiąc. Płacisz w zależności od potrzeb za audyt konta Facebook ADS, ustawienie reklamy lub reklamę Facebook ADS z optymalizacją.

Kampania zawiera:

  • Stworzenie jednego zestawu z maksymalnie trzema reklamami (np. reklama na ruch/brand, z katalogu, remarketing);
  • Napisanie treści do reklamy Facebook ADS;
  • Przygotowanie grafik, jeśli są wymagane;
  • Transfer wiedzy w zakresie optymalizacji oferty;
  • Opcjonalną bieżącą optymalizację kampanii reklamowej przez jeden miesiąc;

Zakupioną kampanię Facebook ADS tworzymy po to, by osiągnąć ustalony z Tobą cel. To zwykle sprzedaż produktów lub pozyskanie klientów. Inwestując w reklamę Facebook ADS, dodatkowo zyskujesz:

  • Informacje o kondycji firmowej witryny lub sklepu internetowego;
  • Pomoc w konfiguracji struktury Facebook ADS włącznie z implementacją kodów śledzenia oraz połączeniem z innymi systemami.

Uczestniczymy w programie partnerskim Facebook. Prowadzimy skuteczne kampanie reklamowe. Zadbamy o to, by zainwestowane w reklamę firmy pieniądze możliwie najszybciej się zwróciły. Wzmocnimy i przyśpieszymy rozwój Twojej firmy.

Obsługa Facebook ADS to usługa, którą kontrolujesz na każdym etapie. Wybierasz wysokość wydatków na reklamę, akceptujesz proponowane zmiany, weryfikujesz postępy. Dodatkowo masz możliwość wstrzymania lub zakończenia współpracy w dowolnym momencie. Bez konsekwencji. Ta oferta jest korzystna dla przedsiębiorcy również dlatego, że ma do dyspozycji w ramach jednej opłaty copywritera, webmastera, specjalistę SEM i SEO. Może za dodatkową, niższą opłatą skorzystać z pomocy programisty.

Każdy przedsiębiorca, który zdecyduje się na zamówienie tej usługi, uczestniczy w uproszczonej procedurze wymiany informacji. Prosimy o:

  1. Dołączenie do uwag zamówienia adresu strony www lub sklepu internetowego firmy.
  2. Dołączenie informacji o tym, czy firma posiada aktywne konta reklamowe (Facebook ADS), korzysta z menadżera firmy, ma za sobą weryfikację i chce samodzielnie rozliczać budżety reklamowe. Warto już na tym etapie zebrać i przesłać do nas numery kont reklamowych.
  3. Dołączenie informacji o tym, czy firma ma poprawnie skonfigurowany Google Analytics.

Zasoby Google (Google Analytics) można udostępniać na kontakt@grupammarketing.pl.

Przechodzimy do weryfikacji. Uzupełniamy brakujące dane. Dopełniamy formalności.

Przedsiębiorca, który zdecydował o skorzystaniu z obsługi Facebook ADS, otrzymuje plan działań na bieżące 30 dni do akceptacji. W opisie oznaczamy zakładaną liczbę pozyskanych leadów. Tuż po akceptacji planu, rozpoczynamy pracę. Jesteśmy na bieżąco w kontakcie. Po 30 dniach przesyłamy raport i założenia na kolejny miesiąc. Klient decyduje o kontynuacji współpracy.