Rozszerzone pozycjonowanie sklepu internetowego

W 2019 roku zgłosił się do nas klient, który prowadzi sklep internetowy ze zdrową żywnością. Był gotów zainwestować w skuteczne formy marketingu. Jego celem było systematyczne zwiększanie przychodu. Utrudnienie polegało na tym, że witryna otrzymała filtr algorytmiczny za słabej jakości linki. To mocno ograniczona sprzedaż z kluczowego kanału.

Po zweryfikowaniu danych z dostępnych paneli analitycznych zdecydowaliśmy się nad równoległym rozpoczęciem działań w mediach społecznościowych, SEO oraz dystrybucji informacji. Dopracowany plan obejmował opisanie oferty, prace nad profilem linków, płatną reklamę i obsługę firmowych profili. Mając na uwadze założenia, dbamy od początku prowadzonych prac nad jakością. Konsument zainteresowany produktem klienta otrzymuje możliwie najlepszą ofertę informacje.

Skutek systematycznej pracy pozwala cieszyć się rosnącymi przychodami i trzymać wydatki w ryzach. Grupa zainteresowanych produktami firmy odbiorców wciąż rośnie. Jesteśmy na dobrej drodze, by w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w wyszukiwarce.