Marketing mobilny

Marketing mobilny według definicji dzielimy na dwie formy komunikacji marketingowej. Do promocji ofert klientów wykorzystujemy tą, która dopasowana jest do preferencji mobilnych użytkowników internetu.  Z uwagą śledzimy wzrost sprzedaży urządzeń mobilnych i tym samym rosnący trend przeglądania zasobów globalnej sieci za pośrednictwem smartfonów lub tabletów. Z sukcesami prezentujemy oferty klientów, wybranym „mobilnym” użytkownikom internetu. Podstawą wspólnego sukcesu jest zawsze dobrze przygotowana witryna oraz oferta.

Szybkie zakupy za pośrednictwem smartfona lub tabletu – czy to pora na marketing mobilny?

Świadomy sprzedawca powinien znać aktualne trendy i dopasowywać swoją ofertę do oczekiwań klientów. Jedno z nich to możliwość zrobienia naprawdę szybkich zakupów bez rejestracji za pośrednictwem telefonu lub tabletu. Czy Twoja witryna jest na to gotowa? Sprawdź niżej, czy spełnia dodatkowe wymagania.

marketing mobilny

Konkretna oferta i dobrze przygotowana strona – podstawy skutecznego marketingu mobilnego

Oferta dostępna na stronie www lub w sklepie internetowym musi być spersonalizowana. To znaczy, że klient powinien zobaczyć na stronie produktu dokładnie to, czego szuka. Wytworzenie poczucia najlepszej oferty dla konkretnej osoby to niemal gwarancja zawarcia transakcji. Nie bez znaczenia pozostaje przystępna cena produktu/usługi. Prócz tego, Twoja witryna musi automatycznie dostosowywać się do każdego urządzenia. Czas jej ładowania musi być na odpowiednim poziomie. Proces wyszukiwania produktów i składania zamówienia powinien być maksymalnie uproszczony. To podstawy, które są podstawą skutecznej kampanii marketingu internetowego skierowanej do użytkowników internetu, którzy z jego zasobów korzystają za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Marketing mobilny w naszej ofercie

Jednym z elementów przygotowywanych przez nas strategii marketingu internetowego jest fragment poświęcony marketingowi mobilnemu. Nasze działania to w pierwszej kolejności działania analityczne, a także wdrożenie poprawek. Następnie zajmujemy się stworzeniem i przekazaniem wytycznych do poprawy prezentacji oferty, jeśli uznajemy to za konieczne. Kolejnym etapem naszej pracy jest stworzenie i uruchomienie dobrze przygotowanej kampanii reklamowej. Wykorzystujemy do tego różne formy marketingu, które konfigurujemy w taki sposób, żeby pozyskać jak najwięcej zainteresowanych produktem lub usługą klientów. Koszt usługi wynosi od 1000 zł netto/mc.

Jeśli chcesz poznać szczegóły tej oferty, to bardzo chętnie przedstawimy Tobie naszą propozycję na reklamę w internecie dla Twojej firmy. Wystarczy, że przedstawisz nam swój biznes. Możesz to zrobić za pośrednictwem dostępnego tutaj lub w górnym menu strony formularza kontaktowego albo podczas rozmowy telefonicznej. Telefon kontaktowy +48 607-308-754. Czekamy na Twój kontakt.